Menu

Toimitusehdot

1. Yleistä

Nummisten Hevospalvelut Oy 2621511-4 myy tuotteita yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

2. Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: myynti@nummistenhevospalvelut.fi
Puhelin: 045 195 3747
Postiosoite: Palomäenkuja 5, 04660 NUMMINEN

3. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilaushetkellä annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

4. Maksaminen

Maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Horser.fi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Jousto Laskulla ja Osamaksulla

Osta tuotteitamme helposti ja turvallisesti myös Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto maksutapa. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Miksi et ostaisi haaveilemaasi tuotetta jo tänään ja valitsisi ostoskorissa maksutavaksi Joustoa. Lisätietoja osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

Jousto Laskulla ja Osamaksulla on kotimainen palvelu, jolla rahoitat ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75 vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Voi maksaa Jousto Laskulla 20–1000 euron ja Jousto Osamaksulla 30–2000 euron ostoksia.

Laskun saat halutessasi myös sähköpostiin. Hakiessasi Joustoa tunnistaudut ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti. Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on käsitelty.

Collector

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collectorin kanssa, joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu. Maksutapa mahdollinen enimmillään 1000€ ostoissa.

Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin.

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta teillä voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseenne ja teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.

Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa.

Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6% kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Saatte täydelliset ehdot Collector Lasku/Osamaksusta seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät http://commerce.collector.se/fi/YKSITYISILLE-/Maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

6. Toimitusehdot

Tilaukset postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-2 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Jos olet valinnut toimitustavaksi liikeestä noudon, ilmoitamme sinulle kun tilaus on valmis noudettavaksi. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

  • Yli 150€ ostoksille toimituskulu on ilmainen!
  • Mahdolliset toimitustavat voivat vaihdella sen mukaan mitä tuotteita on valittu ostoskoriin.
  • Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
  • Toimitamme tilauksia vain Manner-Suomen alueelle.
  • Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä. Saat tilauksen saapumisesta ilmoituksen tekstiviestitse. Muistathan varmistaa että sähköpostisi ja puhelinnumerosi ovat oikein!

Jälkitoimitus

  • Jos tilauksessanne on tuotteita joita ei ole varastossamme (esim. tilaustuote), lähetys voidaan toimittaa tapauskohtaisesti joko osissa tai vasta kun viimeinenkin tuote on saapunut varastoomme. Osa tuotteista voidaan toimittaa myös jälkitoimituksena kirjeenä kotiin.
  • Mikäli et halua jälkitoimituksia, muista mainita se ostoskorin viestikentässä. Jälkitoimitukset toimitamme veloituksetta.

7. Palautukset

Tuotteilla on 14 vrk ilmainen vaihto- ja palautusoikeus mikäli alla mainitut ehdot täyttyvät ja tuote palautetaan ohjeiden mukaan.

  • Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita!
  • Tuotteessa ei saa olla käytön / käsittelyn jälkiä tai likaa.
  • Mahdolliset tuotelaput on oltava paikallaan.
  • Tuote on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan mikäli siinä on sellainen ollut.
  • Tuote (mahdollisine alkuperäispakkauksineen) tulee pakata huolellisesti niin ettei se vaurioidu matkalla.
  • Palautuksen mukana tulee olla lähetyksen palautuslomake (tullut lähetyksen mukana) huolellisesti täytettynä.

Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo laskee alle 150 euron (ilmaisen toimituksen raja), asiakas maksaa normaalit toimituskulut, jos hän palauttaa osan tilaamistaan tuotteista.

Arvonalenema

  • Mikäli palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai käsitelty niin että siinä on jälkiä tai likaa, on Nummisten Hevospalvelut Oy:llä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
  • Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana on arvonalenema 100%.
  • Mikäli tuote on likaantunut tai siinä on käsittelyn / käytön jälkiä, tuotteen arvosta palautetaan 50%.

Vaihto

  • Voit vaihtaa saman tuotteen kuluitta yhden kerran toiseen kokoon.
  • Palautusten/vaihtojen käsittelyaika on 7vrk palautuksen saapumisesta. Mikäli haluat nopeuttaa vaihtotuotteen saapumista, suosittelemme tekemään haluamastasi tuotteesta uuden tilauksen heti kun olet huomannut tarvitsevasi eri koon.

Asiakaspalautukset

Postin pakettiautomaatin kautta tehdyt palautukset tulee hoitaa Shipitin automaattinumerolla seuraavasti:

  • Asiakas kirjautuu sisään automaattiin Shipitin numerolla yritysasiakkaana.
  • Pakettiautomaatilla ei pidä käyttää samaa lokerokoodia, jolla paketti alun perin vastaanotettiin. Jos asiakkaalla on käytössä Shipitin luoma asiakaspalautustunnus, voi lähetyksen palauttaa myös alkuperäisellä tunnuksella.
  • Paketti tulee jättää automaattiin Shipitin kautta tehdyn palautusrahtikirjan tai uuden osoitekortin kanssa.
  • Noutamattomat lähetykset Postin toimipisteistä palautuvat lähettäjän perusteella suoraan lähettäjälle.
  • Asiakaspalautukset Postin kautta onnistuvat palautusrahtikirjan tai uuden osoitekortin avulla. Mikäli asiakkaalla on käytössä palautusrahtikirja niin ei pidä ilmoittaa asiakaspalautus Postin tiskillä vaan lähetys laitetaan matkaan palautusrahtikirjalla ja normaalina lähetyksenä.
  • Mikäli asiakkaalla on käytössä Shipitin luoma asiakaspalautustunnus onnistuu palautus myös tämän avulla Postin pisteestä, tällöin tulisi paketin päälle kirjoittaa palautusosoite, yrityksen nimi ja palautustunnus. (HUOM. asiakaspalautustunnus ei ole helposti-koodi)

Palautukset DB Schenkerin ja Matkahuollon lähetyksille

  • Normaalit asiakaspalautukset Matkahuollon tai DB Schenkerin palvelupisteiden kautta ja noutamattomat lähetykset toimivat normaalisti jättämällä paketin alkuperäinen osoitekortti tai palautusrahtikirja paketin päälle ja toimittamalla lähetys Shipit-palvelupisteeseen josta lähetys palautuu alkuperäisen lähettäjän perusteella.
  • Noutamattomat lähetykset palautuvat myös suoraan lähettäjälle.
  • Lue lisää palvelupisteistä >
  • Shipitin pakettiautomaattitunnus löytyy osoitteesta www.shipit.fi kun lähetys on suoritettu loppuun tai API-asiakkaille Postipaketti-palvelun kuvauksen alta.
  • Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä myös Shipitin asiakaspalveluun.

HUOM! Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamatta jätetyistä tilauksista perimme 14,90€ toimitus- ja käsittelykulut, jotka vähennetään palautettavasta summasta.

Palautukset maksetaan 30 vrk sisällä palautuksesi käsittelystä.

8. Reklamaatiot

Mikäli tuote on viallinen, otathan yhteyttä ennen tuotteen palauttamista. Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: myynti@nummistenhevospalvelut.fi tai soittamaan 045 195 3747.

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

9. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen  myynti@nummistenhevospalvelut.fi  tai soittamalla 045 195 3747. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Nummisten Hevospalvelut Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

10. Toimituksen estyminen

Nummisten Hevospalvelut Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Nummisten Hevospalvelut Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Nummisten Hevospalvelut Oy:n verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

11. Hinnat

Hintojen yhteydessä tuotteille ilmoitetaan myyntihinnan lisäksi arvonlisäverokanta ja arvonlisäveroton hinta verkkokaupan kassa osiossa. Verkkokaupalla on oikeus muuttaa olemassa olevia hintoja ja olla myymättä tuotetta ilmoitettuun hintaan, mikäli kyseessä on selkeä hintavirhe. Selkeällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta.

12. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

13. Yhteystiedot

Nummisten Hevospalvelut Oy
Palomäenkuja 5
04660 NUMMINEN
Puhelin: 045 195 3747
Sähköposti: myynti@nummistenhevospalvelut.fi